۱۶ ابزار برتر دیجیتال مارکتینگ در سال۲۰۲۱

۱۶ ابزار برتر دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱

در حالی که ابزارهای بازاریابی دیجیتال فقط به شما در اجرای یک استراتژی مناسب کمک می کنند (آنها کار شما را انجام نمی دهند) ، اما فناوری مناسب می تواند واقعاً به شما کمک کند.
برخی از ابزارهای موجود اساسی هستند – مواردی مانند بازاریابی ایمیلی ، فرم های وب ، تجزیه و تحلیل و CRM. با این حال ، ابزارهای دیگر تخصصی تر هستند ، از جمله ردیاب های رتبه بندی کلمات کلیدی یا ابزارهای طراحی.

برای بالا بردن استراتژی بازاریابی خود ، ما ۱۶ ابزار بازاریابی دیجیتال زیر را که هر بازاریابی باید در ابزار خود داشته باشد ، ذکر کرده ایم.
بیاموزید که چگونه کمپین های بازاریابی موثرتر و قابل اندازه گیری را اجرا کنید.
۱٫ Hubspot
۲٫ Ahrefs
۳٫ Proof
۴٫ Survey Anyplace
۵٫ Yoast
۶٫ Slack
۷٫ Trello
۸٫ Canva Business
۹٫ Google Adwords
۱۰٫ Google Analytics
۱۱٫ MailChimp
۱۲٫ Asana
۱۳٫ BuzzSumo
۱۴٫ MeetEdgar
۱۵٫ Buffer
۱۶٫ Hootsuite

• بازاریابی HubSpot

قیمت: بسته به برنامه شما ، تا ۳۲۰۰ دلار در ماه برای شرکت ها رایگان است
HubSpot چندین ابزار دارد که به شما کمک می کند تجارت خود را توسعه دهید ، مهم نیست در چه مرحله ای هستید.
برای شروع ، چندین ابزار به صورت رایگان در دسترس است. می توانید فرم های وب ، فرم های بازشو و نرم افزار چت زنده را برای ضبط سرور تنظیم کنید.

سپس ، می توانید کمپین های بازاریابی ایمیلی ارسال کنید ، همه داده های خود را در CRM رایگان وارد کنید و رفتار بازدیدکنندگان سایت را تجزیه و تحلیل کنید.
وقتی وارد سطوح پولی می شوید ، با اتوماسیون پیشرفته بازاریابی همه چیز واقعا پیچیده می شود.

از مدیریت محتوا و رسانه های اجتماعی گرفته تا پیگیری ایمیل ها و ارتباط با سرنخ های خود ، HubSpot یک راه حل همه کاره است-اگرچه با سایر راه حل های نقطه ای که ممکن است استفاده کنید Typeform ، HotJar و غیره به خوبی کار می کند.
در نهایت ، این ابزار به شما امکان می دهد:
ترافیک خود را افزایش دهید ، سرنخ ها را تغییر دهید و ROI را برای کمپین های بازاریابی ورودی خود ثابت کنید.
چرخه معاملات را کوتاه کرده و نرخ های نزدیک را با ابزارهای فروش ارائه شده افزایش دهید.

•  ابزار Ahrefs

قیمت: قیمت پایه ، از $ ۹۹ تا $ ۳۹۹
Ahrefs یک ابزار SEO جامع است که به شما کمک می کند ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. آنها اطلاعاتی برای حدود ۱۵۰ میلیون کلمه کلیدی در ایالات متحده و حتی بیشتر برای ۱۵۰ کشور دیگر دارند.

Ahrefs برای تجزیه و تحلیل رقابتی عالی است ، به شما این امکان را می دهد که ببینید چه کسانی به رقبای شما پیوند می دهند ، صفحات برتر آنها چیست و موارد دیگر. می توانید ببینید محتوای آنها در کجا قرار گرفته است و با استفاده از ابزار Content Gap ، نقاط ضعف اصلی را برای مناطق محتوایی خود شناسایی می کنید.

ابزار Top Pages به شما این امکان را می دهد که ببینید کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و میزان ترافیکی که به سایت های رقبا می رود را مشاهده می کنید.
دائماً با ویژگی هایی که روزانه استفاده می کنم مرا تحت تأثیر قرار می دهد و من همیشه با ویژگی های جدید آشنا می شوم. این به راحتی قوی ترین محصول در این فضا است.

• ابزار Proof

قیمت: قیمت گذاری درجه بندی شده بر اساس حجم ترافیک وب سایت شما ، از ۲۴ دلار در ماه شروع می شود
اثبات به CRM یا وب سایت شما متصل می شود و از اثبات اجتماعی برای افزایش تبدیل در سایت شما استفاده می کند.

آنها پیام های اثبات اجتماعی (به عنوان مثال “۲۵ نفر در حال مشاهده این پست هستند”) ، بررسی ها و ویدئوهایی را که پس از بازدید از سایت شما برای مشتریان مورد نظر طراحی شده اند ، پیاده سازی می کنند.

ویژگی های مشهور Live Visitor Count و Hot Streak باعث افزایش درک مشتریان از نام تجاری شما می شود و به مشتریان امکان می دهد نگاهی بیندازند که دیگران چگونه به محصول شما واکنش نشان می دهند. علاوه بر این ، نصب آن بسیار آسان است – شما فقط پیکسل های آنها را در سایت خود کپی و جایگذاری کنید.

می توانید بازدیدکنندگان خود را شناسایی کرده و سفر آنها را در سراسر سایت خود بررسی کنید ، که می تواند به طراحی سایت شما برای تبدیل های بالاتر کمک کند.
این نرم افزار با حجم چشمگیری از سایر سیستم های نرم افزاری ادغام شده و برای موبایل بهینه شده است.

• ابزار Survey Anyplace

قیمت: استفاده آزمایشی رایگان | شروع قیمت از ۳۳ دلار در ماه
اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند تولید سرب هستید ، Survey Anyplace نرم افزاری است که تیم بازاریابی شما باید در نظر داشته باشد.
با بسته ReportR خود ، پاسخ دهندگان می توانند بلافاصله پس از تکمیل گزارش PDF شخصی شده بر اساس پاسخ های خود ، از آن دور شوند.

آنها همچنین از طریق webhooks ، Zapier یا Integromat به راحتی با پشته بازاریابی موجود شما ادغام می شوند. بنابراین به راحتی می توانید سرنخ ها را به CRM یا ابزار بازاریابی ایمیلی خود منتقل کرده و کمپین های پرورش دهنده را شروع کنید.

•ابزار Yoast

قیمت: افزونه Yoast برای وردپرس رایگان است ، اما برنامه های حق بیمه پرداخت شده بر اساس تعداد سایتهایی که نیاز به نظارت دارید محدوده دارد
Yoast یک افزونه بسیار محبوب است که با Gutenberg و ویرایشگر Classic در وردپرس کار می کند.

Yoast یک ابزار عالی برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو است.
Yoast به شما کمک می کند محتوای سنگ بنای اصلی را انتخاب کنید ، کلمات کلیدی را برای رتبه بندی به شما کمک کند ، URL های محتوای فردی و پیوندهای داخلی را برای افزایش بیشتر انتخاب کنید.

افزونه همچنین خوانایی صفحه شما را ارزیابی می کند و به آن نمره Flesch Reading Ease می دهد.
هر دو هفته یکبار به روز می شود تا الگوریتم گوگل را منعکس کند ، بنابراین همیشه می توانید از SEO خود مطلع باشید.

•ابزار Slack

قیمت: رایگان برای شرکت های کوچک و متوسط ، قیمت سفارشی برای شرکت ها
این برنامه در کانال هایی که برای اطلاعات خاصی تعیین شده است ، عمل می کند ، بنابراین مکالمات تجاری منحرف نمی شود و با مماس در مورد جایی که همه می خواهند برای ناهار تیمی بروند ، قطع نمی شود. این کار باعث تسهیل ، حذف سیلوها و تمرکز همکاری بین کارکنان و تیم ها می شود.
این یک ابزار عالی برای شبکه سازی و ملاقات با دیگران در فضای بازاریابی دیجیتال است و به شما این آزادی را می دهد که در صورت نیاز به کانال ها بپیوندید یا آنها را ترک کنید.

از آنجا که این کانال ارتباطی بسیار محبوب است ، دارای ادغام گسترده ای با ابزارهای دیگر است. شما می توانید از حجم ظاهری نامحدودی از ادغام و برنامه های Slack برای قدرتمندتر کردن ابزار استفاده کنید.
به عنوان مثال ، بسیاری از تیم ها نتایج آزمایش A/B ، اعلان های تجزیه و تحلیل ، اعلان های مشتری جدید یا معاملات ، یا حتی فروش یا مشتری را وارد می کنند. ربات های پشتیبانی با وجود قدرت غیرقابل انکار ، Slack آسان است که بلافاصله شروع به استفاده کنید.

• ابزار Trello

قیمت: برنامه های پولی از رایگان تا ۲۰٫۸۳ دلار در ماه برای شرکت متغیر است
Trello یک ابزار مدیریت محتوا است که بسیاری از سازمانها برای طوفان فکری و استراتژی محتوا از آن استفاده می کنند – در واقع ، ما از Trello در HubSpot استفاده می کنیم تا بدانیم پست های وبلاگ ما برای انتشار برنامه ریزی شده است.
دلیل جذابیت Trello این است که برای تیم ها و مشاغل کوچک رایگان است و راهی بصری برای طوفان مغزی و برنامه ریزی محتوای آنلاین ارائه می دهد.

حتی اگر تیم شما دور افتاده یا جهانی باشد. علاوه بر این ، اختصاص چند کارمند به یک کارت آسان است ، بنابراین می دانید که چه کسی مسئول نوشتن ، ویرایش یا افزودن پیشنهادات CTA به یک پست است.
کاربران می توانند کارت ایجاد کنند و شامل یادداشت هایی در مورد موضوع کارت باشند ، همچنین مهلت هایی ایجاد کرده و موضوعاتی را به تیم های خاصی اختصاص دهند. Trello همکاری را تسهیل می کند و شفافیت پروژه های در دست تهیه را ارائه می دهد.

•ابزار Canva business

قیمت: برنامه ها رایگان شروع می شود ، ۱۲٫۹۵ دلار در ماه برای تیم ها ، یا قیمت سفارشی برای شرکت ها
Canva یک پلت فرم طراحی کشیدن و رها کردن است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از تصاویر ، نمادها ، اشکال و فونت های فهرست Canva ، تصاویر ایجاد کنند. این روش ساده و زیبا برای طراحی لوگوها ، ارائه ها ، تصاویر یا نمودارهای خود را بر اساس نیازهای تیم شما ارائه می دهد.

علاوه بر این ، Canva نیاز به یک طراح مجرب را برطرف کرده و شما را قادر می سازد تا با استفاده از مجموعه وسیع تصاویر آنها ، تصویری دقیق را که در ذهن دارید ایجاد کنید.

• ابزار Google AdWords

قیمت: AdWords بر اساس مدل پرداخت به ازای کلیک اجرا می شود
Google AdWords یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در صفحات نتایج موتور جستجوی Google است. پرداخت بر اساس ساختار پرداخت به ازای هر کلیک یا پرداخت به ازای هر تماس است.
Google AdWords میزبان Google Keyword Planner است ، جایی که می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در تبلیغ خود و سایر مطالب خود قرار دهید.

می توانید میزان بودجه ای را که می خواهید هزینه کنید تعیین کنید. در نهایت ، این ابزار به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را به وب سایت خود منتقل کنید.
AdWords یک راه عالی برای نمایش محصولات یا خدمات شما در صفحات نتایج Google برای درخواست های بسیار خاص است. برای مثال ، فرض کنید شخصی “بهترین سالن بدنسازی CrossFit در آستین” را جستجو می کند. مطمئناً ، شما می توانید بر روی SEO خود کار کنید و امیدوار باشید که به صورت ارگانیک ظاهر شوید.
اما همچنین می توانید برای کلمه کلیدی پیشنهاد دهید و در بالای صفحه ظاهر شوید و به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی بازدید کننده با قصد بالا جذب کنید.

• ابزار Google Analytics

قیمت: رایگان
Google Analytics استاندارد طلایی برای تجزیه و تحلیل وب سایت است. امروزه ، اگر سطح گواهی Google Analytics را ندارید ، کارکردن به عنوان یک بازاریاب دیجیتال دشوار است.
در ابتدایی ترین سطح خود ، Google Analytics می تواند به شما نشان دهد چه کسانی از وب سایت شما می آیند ، از کجا و در کدام صفحات بیشتر وقت خود را می گذرانند.

فراتر از آن ، می توانید برای پیگیری تبدیل ، ایجاد یک راه حل تجارت الکترونیکی پیشرفته و پیگیری رویدادها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعامل کاربر ، اهداف تعیین کنید.

• ابزار MailChimp

قیمت: قیمت گذاری چند مرحله ای ، برنامه ها رایگان شروع می شود و تا ۱۹۹ دلار متغیر است
MailChimp یک ابزار بازاریابی ایمیل و تبلیغات اجتماعی است که برای خودکارسازی و تنظیم کمپین ها طراحی شده است.
شما می توانید ترافیک جمع آوری شده از کمپین های خود را پیگیری کنید – علاوه بر این ، MailChimp ادغام های متعددی را با سایر شرکت های SaaS ارائه می دهد. این ابزار به ویژه برای کمپین های چک کردن ایمیل بسیار قوی است. در نهایت ، این گزینه خوبی برای تعامل با مخاطبان است.

 

• ابزار ASANA

قیمت: قیمت پایه ، رایگان تا ۱۹٫۹۹ دلار در ماه ، با گزینه های سفارشی شرکت
آسانا یک سیستم مدیریت گردش کار مشارکتی با تأکید بصری است که برای ساده سازی و حذف اطلاعات و اهداف بین تیم ها طراحی شده است.
آسانا به شما امکان می دهد چندین کار را انجام دهید:
ضبط و تجسم پروژه هایی که باید تکمیل شوند
ضرب الاجل و اولویت بندی کارها را مشخص کنید
وظایفی را به برخی از اعضای تیم اختصاص دهید
نقاط اصطکاک و تنگناها را مشخص کنید
گزارش سریع و آشکار پروژه ها
اطلاعات سیلو بین تیم ها
عملکرد Portfolios همچنین به شما امکان می دهد وضعیت هر پروژه را پیگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم شما از حمایت و انگیزه برای به موقع انجام دادن اقدامات ابتدایی بازاریابی دیجیتال برخوردار هستند.

•ابزار BuzzSumo

قیمت: برنامه های پولی از ۷۹ دلار در ماه شروع می شود
BuzzSumo یک ابزار تحقیق محتوا منحصر به فرد است که تأثیرگذارترین افراد در صنعت شما را شناسایی کند. به شما در برقراری ارتباط با آنها کمک می کند.
می توانید موضوعات پرطرفدار را جستجو کنید. محدوده جستجوی خود را برای تولید محتوای همیشه سبز یا محتوای پرطرفدار با هدف مخاطبان مورد نظر خود مشخص کنید.
از آنجا می توانید به تجزیه و تحلیل محتوای خود و اشاره های اجتماعی نگاه کنید و سپس عملکرد را بر اساس آن اندازه گیری کنید.

• ابزار MeetEdgar

قیمت: ۴۹ دلار در ماه
MeetEdgar یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی عالی است.
با استفاده از برنامه افزودنی مرورگر ، می تواند پست ها را بنویسد و حداکثر پنج نکته مهم را از محتوای ارسال شده شما استخراج کند.پس به راحتی میتوانید به اشتراک بگذارید.

می توانید محتوای خود را بر اساس دسته بندی کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید محتوا از هر دسته به اشتراک گذاشته شود.
این به شما امکان می دهد پست ها را به صورت ۲۴ ساعته و هفتگی برنامه ریزی کنید.

اگر صف شما تمام شود ، پست های قبلی را استخراج کرده و مجدداً به اشتراک می گذارد.که می توانید در هر زمان شروع و متوقف کنید.

همچنین می توانید از MeetEdgar برای اجرای تست های A/B بر روی محتوای خود استفاده کنید تا مطلوب ترین زبان و محتوا را برای پست های خود بیابید.
MeetEdgar با LinkedIn ، Twitter ، Facebook و Instagram یکپارچه شده است.

• ابزار Buffer

قیمت: شروع رایگان و تا ۱۹۹ دلار در ماه می رسد
مدیریت همه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما در یک مکان می تواند در زمان صرفه جویی زیادی کند. بافر مطمئناً با رابط کاربری تمیز و ساده و جریان راه اندازی بصری متناسب است.

به علاوه ، بسیاری از ویژگی های پیشرفته برای بسیاری از مشاغل رسانه های اجتماعی که باید انجام دهید وجود دارد.
با استفاده از بافر ، شما یک راه حل کامل برای مدیریت رسانه های اجتماعی دریافت می کنید.

برنامه ریزی ، ایجاد و برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی خود.

پیگیری عملکرد پست با تجزیه و تحلیل هوشمند.از طریق صندوق ورودی رسانه های اجتماعی با پیروان خود در ارتباط باشید. به علاوه ، می توانید با تیم خود برای اجرای تمام استراتژی اجتماعی ارگانیک خود از طریق بافر همکاری کنید.

 

• ابزار Hootsuite

قیمت: از ۲۹ دلار در ماه شروع می شود یا قیمت سازمانی سفارشی
Hootsuite بیشتر یک راه حل مدیریت رسانه های اجتماعی سازمانی است ، اما بسیار قدرتمند و بسیار محبوب است. Hootsuite قادر است محتوای تأیید شده شما را در ابری ذخیره کند. اعضای تیم می توانند برای نیازهای ارسال رسانه های اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته به آن دسترسی داشته باشند. این اجازه می دهد تا چندین پست را همزمان با برچسب ها و کلمات کلیدی توسعه یافته برنامه ریزی کنید.
با استفاده از Hootsuite ، می توانید عملکرد محتوای رسانه های اجتماعی خود را پیگیری کنید. Hootsuite می تواند ROI ، تبدیل ها را محاسبه کند. مکالمات عمومی مربوط به نام تجاری یا موضوعات خاص شما را ردیابی کند.

برنامه ها قیمت گذاری های مختلفی را در نظر گرفته اند. از ۲۹ دلار در ماه شروع می شود و برای شرکت ها تا ۵۹۹ دلار در ماه متغیر است.
بسیاری از ابزارهای مختلف برای مقابله مستقیم با مشکلات بازاریابی برای شما وجود دارد.
فقط باید تصمیم بگیرید که ابتدا بر کجا تمرکز کنید. کدام ابزار با ساختار شرکت شما و اهداف نهایی بهتر کار می کند؟
اگر می خواهید یک سرویس بازاریابی رایگان ، جامع و همه جانبه داشته باشید ، ابزارهای بازاریابی رایگان HubSpot را بررسی کنید.